tibtbt 47326441

دیدگاه ها (۰)

به قول میاپلیز:زیبا،فرحبخش و دل انگیز😂

از این آهنگ خوشم میومد ولی از وقتی که جونگکوک خوندش بیشتر از...

مرده پرستیم چون فک میکنیم زنده ها مغرور میشن💔

خرازی ، کودتاچیان عموی من رو ترور کردند و به نام جنگ کودتایی مثل رهبری و سرداران، عموی من را نیز ترو

حفظ وحدت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط