tibtbt 47326441

دیدگاه ها (۰)

به قول میاپلیز:زیبا،فرحبخش و دل انگیز😂

از این آهنگ خوشم میومد ولی از وقتی که جونگکوک خوندش بیشتر از...

مرده پرستیم چون فک میکنیم زنده ها مغرور میشن💔

نوشته ی جدید:(در تکاپوی بی‌پایان)نه آغاز می‌شناسم، نه پایانِ...

مکن ای صبح طلوع💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط