الان که بزرگ شدم دارم حرف های بابسفنجی رو میفهمم

و الان فهمیدم اون خنگ نبود:))))
دیدگاه ها (۱)

حق....

اره دیگه....

دوستان اعلام حضور کنید

دهنت سرویس....

من همیشه اواتار رو دوس داشتم و دارم...... من با اون بزرگ شدم

کم حرف شدم چون فهمیدم توضیح دادن فایده نداره

از وقتی فهمیدم با حرف زدن چیزی عوض نمیشه ساکت شدم!(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط