-از اینجا به بعد دیگه غرورم اولویت قرار میدم...❤️‍🩹

-از اینجا به بعد دیگه غرورم اولویت قرار میدم...❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

اینو یه آدم لاشی یادم داد..🫡👋

غرورم حفظ‌ میکنم، هم‌ آدم‌ زیاده هم‌ زمان!️....🍃🧡

ولی فکر می کنی...👋😏اره ما زیادی قیمتت برده بودیم بالا..

مهم که چه عرض کنم دیگه به کتف مام نیستی...👋🫡

متنش: اینجا چنل منه، خونه من، من اینجا از وونیونگ تعریف میکن...

دیگه چیکار کنم دیگه غذا میبینم کنترلمو از دست میدم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط