🥀😔دگر هم میل سخن نیست....

🥀😔دگر هم میل سخن نیست....
دیدگاه ها (۱)

خسته ام از دلتنگی...دلتنگی 💔

ﺍﺭ ﺑﯿﻨﯽ ﺯﻧﮓ ﻧﯿﺰﻧﻢ ﻧﯿﺪﻡ ﭘﯿﺎﻣﯽﺩﯾﺮﺍﺩﯾﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺗﯿﺎﻣﯽ🥀

آدم‌ها به همان سرعت که آمده‌اند، می‌روندتنهایی‌ات را محکم بچ...

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیستکس در همه افاق به دلتنگی من نی...

شوق سخن نیست جز میل دیدارت...!-🪽🚶❤️‍🔥☆

دل تنگم با هیچ کسم میل سخن نیستتقدیم به نگاه زیباتون 🌹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط