چرا به نظر بقیه احترام نمی زارن؟

چرا به نظر بقیه احترام نمی زارن؟
دیدگاه ها (۲۶)

خودم ساختم اصکی ممنوع

.........

یا خدااااااا.............................ادامشو تو بنویس آرم...

دقیقا من بایس ندارم

دکی داداش

(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط