گوه خورده کسی از من بهتر باشه😂😔

گوه خورده کسی از من بهتر باشه😂😔
از کیدراما بزارم؟
دیدگاه ها (۶)

برید کنار کراشتونو آوردم (چون کراشه منه باید کراشه شمام باشه...

کپشن نداریم🗿💔

کی از من فیلم گرفته؟دهنت😂😂از چی فعالیت کنم؟بخدا نمیدونمم

شتت😂من اینجا چیکار میکنمم؟😂😂بگین تنها نیستممم عه😂😔

سپیده و مانی

# درود بر شرفت دلاور # اون فرماندار گوه خورده با هفت جد وابا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط