رفیق تنها یدونه بقیش کصشعره :)

رفیق تنها یدونه بقیش کصشعره :)
دیدگاه ها (۲)

حرف دلمو به کی بگم :)

داشت بلاکم میکرد گف دوست دارم :)

از اون جایی شروع شد ک من اونو دیدم :)

سلطان :)

خب چیکار کنم دست من نیست درس کصشعره🤷🏻‍♀️😂

من و اون یدونه رفیق فوتبالیم 🙂🙃تگش کن#بارسلونا #فرمین #رافین...

یدونه رفیق داره که نمیزاره گولش بزنی فهمیدی 😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط