دوستان من بخاطر آرتروز زانوهای مادرم یه مدتی نیستم .دعاا
دوستان من بخاطر آرتروز زانوهای مادرم یه مدتی نیستم .دعاااا کنید خوب شه .من از ویسگون نمی رم به محض خوب شدن مادرم میا
م.خداااا شاهده بجون مادرم کسی پست غمگین بزارررره گوشی روووو خوووورد میکنم.
م.خداااا شاهده بجون مادرم کسی پست غمگین بزارررره گوشی روووو خوووورد میکنم.
- ۱۰.۰k
- ۰۱ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط