تو مثل دکتر قلبی:)

تو مثل دکتر قلبی:)

فالو=فالو
دیدگاه ها (۱)

مامانت یا بابات؟شما کدومو انتخاب می‌کنید؟فالو=فالو

سرت به ما خودت باشه! 😎فالو=فالو

کیا دلشون میخواد اِلف باشن؟فالو=فالو

😂😂😂😂فالو=فالو

سومی رو اگه بیماری قلبی دارین ، نبینین😅💀فالو نمی کنی خوشگله ...

"𝐃𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬"𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫:𝟏𝐏𝐚𝐫𝐭:۹۱با شنیدن صدای در فورا اشکاشو پاک ...

تو میدونستی قلبی دوست دارم چرا فوش دادی جونمو برات دادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط