janso 72236876

دیدگاه ها (۳)

خیلی غم سنگینی هست...درقلبت بسوزی...اما دردتوبه هیچکس نتونی ...

مادربودن چیزعجیبیه....نه پای موندن داری نه پای رفتن.....پس ق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط