janso 72236876

دیدگاه ها (۳)

خیلی غم سنگینی هست...درقلبت بسوزی...اما دردتوبه هیچکس نتونی ...

مادربودن چیزعجیبیه....نه پای موندن داری نه پای رفتن.....پس ق...

واقعا...🙁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط