فعلا رو مود آی ام پس نام کاربریم عوض شد ⁦<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

فعلا رو مود آی ام پس نام کاربریم عوض شد ⁦<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>
⁦(⁠人⁠ ⁠•͈⁠ᴗ⁠•͈⁠)⁩
infp_Ai_otako
دیدگاه ها (۰)

تو ورژن دختر/پسر منی مصلاً مخاطب داره ⁦。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。⁩

حیف که گشادیم میاد وگرنه میشستم براتون ادیت میزدم #mbti #Mbt...

چیمین ⁦◉⁠‿⁠◉⁩

روش قفلی زدم

پروفایل رو عوض کردم فعلا موقتیه هر موقع پروفایل دوباره عوض ش...

(یک فنجان قهوه همراه با کیک کارامل) توضیح

morning bitter

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط