من عینک میخواهمممم

به من عینک بدیننن وگرنه خودکشی میکنم پیشی هم بدین اوکیه
دیدگاه ها (۱۱)

..

یعنی چی فرشته وجود نداره

بدترین حس ...

بلک پینککک استری کیدزززز

هورااا کوکییی اوللل شدددددههه همینجوری بهش رای بدین و ادامه ...

عرررررر خودکشیاصکی ؟؟؟ اول بازنشر بعد اصکی برو!!!🤗وگرنه گزار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط