اینجوری بود بهتر بود

🤣🤣
⠀⠀⠀⢀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀ ⠀⢠⠏⠀⢸⠀⠀ ⠀⡴⠒⣆⠀
⠀ ⠀⢸⡀⠀⢸⡆⠀ ⡼⠁⠀⡇⠀ Z
⠀⠀⣠⠃⠀⠀⠉⠉⠁⠀ ⠀⢸ z
⠀⢠⠇⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠈⡇⠀
⠀⠘⣆⠀◜⠀ 𖡔⠀ ◝⠀⣰⠃⠀
⠀⠀ ⠈⠙⠒⠲⠶⠒⠚⠋⠁
دیدگاه ها (۵)

کورالین🛐🛐🛐🛐🛐⠀⠀⠀⢀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⢠⠏⠀⢸⠀⠀ ⠀⡴⠒⣆⠀⠀ ⠀⢸⡀⠀⢸⡆⠀ ⡼⠁⠀⡇⠀ Z⠀⠀⣠⠃⠀...

من وقتی خونه تنهام......

تایپم:

کانال روبیکام عضو شین https://rubika.ir/joinc/+EFCDHBAH0DSLC...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط