تاراااااااا😭اونا با ارزش تر از من بودن🥺؟

تاراااااااا😭اونا با ارزش تر از من بودن🥺؟
دیدگاه ها (۱۱)

خیلی دوست دارم❤

واقعا دلم تورو میخواد به چه زبونی بگم که دوست دارم ❤؟

حق ترینه 🤣

حاجی این چه سمیه🤣🤣🤣

اونا حتی از اشکام هم با ارزش تر نیستن

آموزش بخش نویسندگی دانسته درباره ی شخصیت

ما چی مون از طالبان کمتره؟ چطور اونا تونستن با برخورد قاطع ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط