حس افسردگی رو اونجا میفهمی😍😍😍

حس افسردگی رو اونجا میفهمی😍😍😍
دیدگاه ها (۵)

استرسسسسسسسسسس

بقراننن مجیددد که جن نیست دلیلش😍😍

حس نمی‌کنید حمایتا ریده؟😍بابا بخدا ۱۵ لابک اصلا خوب نیییییتو...

اونومقععععععع صگ تربن قسمت مهمونیهههههه😭😭😭😭

مزخرف‌ترین حس،حس ششمه،میفهمی ولی نمیتونی اثبات کنی.

وقتی هیچ چیزی خوشحالت نمیکنه اونجا میفهمی خودتو از دست دادی ...

این حس وقتی میفهمی گذاشت روت کراشش یه لول دیگست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط