جونز...

جونز...
درباره این هم از ادیت و عکساش خوشم اومد هم از اهنگ😔😂
دیدگاه ها (۵)

عزیزانچه لقبی به من میدین🐈؟هرکی نگه مادرش زندست🐈🫶🏻

آیا مسابقه بگذارم شرکت مینمایید؟🐈جواب همه:نع/گشادم/حوصله ندا...

از آهنگش خوشم اومد🐈✨️

درخواستی از چویادو پست بعدی هم از چویا هست

از اهنگش خوشم اومد . اهنگ go up

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط