دیدی‌توم‌تهش‌شُدی‌حسرت🖤،

دیدی‌توم‌تهش‌شُدی‌حسرت🖤،
⭑𝅄 ࣴ 🖤 .𓏺 ๋࣭ ִֶָ
دیدگاه ها (۱)

پیشکش نگاه زیباتون 🧿

خیلی دلتنگتم بابابزرگ😢🖤

خیلیاجات خواستن بیان هیشکی نتونست...

- کاش‌ زندگانے بچرخد‌ بہ‌کامِ‌ دل!🌱'ִֶָ #𝑩𝒊𝒐 ࣴ 🩶.𓏺 ๋࣭   𝗖𝗅︎𝗂...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط