همین الان باهاش خداحافظی کردم موقعی که داشت می‌رفت نگاش م

همین الان باهاش خداحافظی کردم موقعی که داشت می‌رفت نگاش میکردم کاش نمیزاشتم بره کاش خودمو به مریضی میزدم که بمونه کاش اجازه نمی‌دادم که بره و توی اون جاده کوفتی تصادف کنه الان سه ساله که گذشته.داداشی دلم برات تنگ شده سه ساله که ندارمت صداتو نشنیدم عطرتو حس نکردم دلم برای بغل کردنات تنگ شده برای بوسه هایی که روی گونم میزاشتی برای همه چیز برادرم تکرار نشدنی من تو بهشت بهت خوش بگذره نیمه ماه من 🌒🕊️😢
دیدگاه ها (۰)

happy birthday to me

https://wisgoon.com/kim.nikiبچمون تازه تاسیسه همایتش کنید خو...

بهترین سریال تو عمرم

part:10

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط