البته قشنگن وقتی تنهام ن وقتی که حس تنهایی دارم :))) { هم

البته قشنگن وقتی تنهام ن وقتی که حس تنهایی دارم :))) { همیشه تنهام ... }
دیدگاه ها (۱)

ولی پلانکتون ...🥲

وقتی بهش میگم گوگولی — واکنشش : فاک یو 🖕🏼@09369037638

حیح—🥹+😐=🥺

∆~›‹🥲

من وقتی خونه تنهام و دارم به خودم انگیزه میدم جا نزنم

همیشه آخرش تنهام...

تنهایی رو دوست دارم ولی بعضی اوقات انقدر حس تنهایی میکنم که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط