*و چه "بیرحم" است،
*و چه "بیرحم" است،
کسی که میداند با "حرفی"
خوب میکند "حالی" را،
اما دریغ میکند...!
کسی که میداند با "حرفی"
خوب میکند "حالی" را،
اما دریغ میکند...!
- ۲.۷k
- ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط