چرا واقعا چرا همیشه اونی ک دوستش داری میره؟؟

چرا واقعا چرا همیشه اونی ک دوستش داری میره؟؟
دیدگاه ها (۱)

چقد راضید؟!(:

چقد خوبههه

توی دلم میگفتم برگرد خو💔🙃

حیحی

زندگی بهم یاد داد همیشه اونی که دوستش داری بهت ضربه میزنه......

< میگفت غم نداشتن اونی که دوستش دارییک عمر ولت نمیکنه ، راست...

اینو بفرست برای اونی که دوستش داری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط