منم یه زمانی خیلی پر احساس بودم

منم یه زمانی خیلی پر احساس بودم
انقدر دلمو پر کردن از سیاهی که که هر کی از رها میرسید میگفتم (: اینم فرقی با بقیه نداره):
دیدگاه ها (۲)

اسمون امروز چقد خوشکل شده 🥰

چه خوشگل 🥰🥰🥰💜

#یاد بگیرید 🤣🤣🤣🤣

💜💜💜بزار)(بی تی)( اس)( بهت افتخار کنه

راستش نمی دونم این براتون قابل درکه یا نه ولی من هیچوقت حس ت...

تهیونگ: کار کردن با من چه حسی داره؟جونگ‌کوک: خوبه! کار کردن ...

بریم یه بیو از اوسی جوجتسوم بدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط