دلیل آروم موندنم اینقدر آروم موندم که خودم به خودم شک می

دلیل آروم موندنم اینقدر آروم موندم که خودم به خودم شک میکنم
مگه داریم نه به اون شوری نه به این بی نمکی
دیدگاه ها (۰)

میمیرم . میگیرم.......

نظره شما چیه🖒👀

من با تو 😍😍⚘⚘⚘⚘⚘⚘

پروردگارا ..............

بچه‌ها این نگاه،بعد این مکالمه،چیز بدی نداره مگه نه؟الکی دار...

خب آقا ۶۰۰ تایی نشیم؟👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط