اینکه تو چه محیطی باشی خیلی مهمه..

اینکه تو چه محیطی باشی خیلی مهمه..
دیدگاه ها (۱)

حداقل منو داری🎀

:)

در واقع کاری که مغزم با من میکنه.

این جمله ی دکتر انوشه خیلی قشنگه:«من خودم انتخاب میکنم که تو...

خیلی مهمه....✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط