ولی من...گربم...:)

ولی من...گربم...:)
کیرم تو این زندگی...ی گربه ی دیگه میارم...اولین بار نیست گربمو از دست میدم
دیدگاه ها (۶)

سلام مجدد...

https://t.me/my_fucking_daysشعر مینویسم... خوشحال میشم بیاین...

ولی تو هیچوقت قرار نیست بفهمی من دارم با چی میجنگم

یه تسلیت بهم بدهکارین...گربم...

کیرم تو این زندگی کیرم تو هرچی کشوره

کیرم تو این زندگی 😄

بابا من کیرم تو این زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط