پریو•دی کم بود چهار ساعته سرش دارم عر میزنم

پریو•دی کم بود چهار ساعته سرش دارم عر میزنم
دیدگاه ها (۳۲)

واسه منی که مدرسه تموم شده این حرفا دیره

چرا من دسته اولممم

منحررفففف

دارم چند ساعته سرش عر میزنم😭

لیسا:)

این شانس من اینم شانس بقیه🤧😭(کی گفته دارم عر میزنم؟😭)پِدری ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط