اوکی نباید با این اشک می‌ریختم 🥹💕

اوکی نباید با این اشک می‌ریختم 🥹💕
دیدگاه ها (۰)

🫠🫠🫠

با این کلیپ فقط اشک ریختم😭به آقامون بگید همچین فدایی‌هایی دا...

واقعیتش موقع دیدن این ادیت، خودم باهاش اشک ریختم، بس که غمگی...

جبران میکنم همه اون شبایی که تا صب اشک ریختم(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط