چرا فقط من عذاب میکشم :/

چرا فقط من عذاب میکشم :/
دیدگاه ها (۰)

دوست داشتن فرا تر از کلمات است :)

ما هنوز نو جوانیم و در انتظار مرگیم چه برسد جوانی اون موقع...

" تو آشنا ترین غریبه ی زندگیِ من شدی "

بچه ها این پیچه 👇🏻

من خیلی سینگلم دارم عذاب میکشم یه پسر چرا نمیاد پیوی😭

بچه ها این سریالو تموم کردم واقعا دارم عذاب میکشم...خیلی قشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط