از کدوم ماه بدت می یاد؟؟

از کدوم ماه بدت می یاد؟؟
Me:مهر چون مدرسه ها باز می شه🍡🍭🍭🍡🍨🍧🍧
دیدگاه ها (۲)

خواهر داری یا برادر؟؟ Me:خواهر👩‍❤️‍👩👭👭

پیجمو دوست دارین؟؟

کلاس چندمین؟؟ Me:میرم ۷

اهنگ مورد علاقتون؟؟ Me:قول بده

کراشش

دوستان با این تصویر یاد کدوم گروه می افتید ؟

یه سوال دارم اگه می شه تو کامنتا جواب بدین مینارا اهل کدوم ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط