فقدر خودتی و خودت......

فقدر خودتی و خودت......
دیدگاه ها (۷)

کسی نیست من رو از تنهایی در بیاره؟ نیست ....بود ولی شانس نبو...

کسی نیست باهاش حرف بزنم؟ حسم مث دستشویی پادگانه .....که تاحا...

🙃

من وقتی میرم کالاف:

-

رفاقت #زندگی ناعادلانه است#خودتی در دنیاپس قدر خودت رو بدون

فقط خودت و خدای خودتی و هیچ آدمی به کمکت نمیاد🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط