به امید خدا مرگ ماهم استوری میشه🖤😊

به امید خدا مرگ ماهم استوری میشه🖤😊
دیدگاه ها (۴)

غم+همیشه+کنارمه🖤👌🏻

عاقبت یک روز 💔😊

ما که ندیدیم ولی میگن💔😅

سلامتی اون که رفت بزنیم 💔

ب امید مرگ ✋🥀

خدا رحمتت کند گر چه به همین ماهم نیازی نداری

یادت باشه!گذشته رو اگه به دوش بكشیكمرت خم میشهولی اگه بذاری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط