بودن توی کنسرت و ایونت های مختلف بی تی اس و هرکدوم از اعض

بودن توی کنسرت و ایونت های مختلف بی تی اس و هرکدوم از اعضای بی تی اس قطعاً یکی از بزرگترین حسرت های ما آرمی های ایرانیه اگه همین الان بمیریم 🥲💔
دیدگاه ها (۱۳۸)

❤️❤️❤️😅🦋🦋🦋🦋❤️❤️❤️

خداوکیلی هیچ کدومتون نمیتونین اینجوری مثل تهیونگ از ته دلتون...

بگین ببنم ؟!😂

🫀❤️🫀🫀🦋🦋🦋🫀🫀❤️❤️

کنسرت بی تی اس حق ارمی های ایرانی:)🎀🎀

کاوریست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط