سوت و کوره شب...

اینم هست(این مدت یکم ادیت زدم)
دیدگاه ها (۴)

تموم شه...

این ادیتمم مال چندوقت پیشه

قلبم میشکنه...

امیدوارم درد بکشی..

کاوایی ها می‌خوام یکم دیگ آرت هایی که تو این مدت زدم رو بهتو...

الان اینم ادیت زدم✨🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط