نه میگم برگرد...

نه میگم برگرد...

نه میگم اینجا..خوبه بی تو..!
دیدگاه ها (۳)

یه سری چیزا از دور سبزه...!

توفقط رحم بکن..!

دلم یه جشن واقعی میخواد... بدون دورویی و بدی...!

دوست دارم... با اینکه بد ترم شدی..!

تو بله کیفیتش کیز شده بود بیاین ببینم اینجا خوبه

بنظرتون رمان بنویسم؟تو مدرسه واسه تک تک بچه ها رمان مینویسم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط