کاش میتونستم فرار کنم و دور بشم از خودم و هرچیزی که منو ب

کاش میتونستم فرار کنم و دور بشم از خودم و هرچیزی که منو به خودم وصل میکنه.
دیدگاه ها (۰)

اگه همه اینارو میدونستم ، بازم انجامش میدادم؟

من قلب و روحم را در کارم گذاشتم، و در این راه ذهنم را از دست...

دارم از درون میمیرم

ما فقط به درد عادت میکنیم'

و کاش واقعا میتونستم اشتیاقم رو فقط وقف علایقم کنم نه از روی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط