ryhvnvmbkb 79264007

دیدگاه ها (۳)

قلب من انبار نفت تهران بودش و تو جنگنده ی اسرائیلی 🗣️دورد آق...

خدایی راکونا خیلی بامزن

خوبه بین این همه بدبختی صدای ایدلم واقعی 🙌🏻🫤

من اولیم⌚⌚𝖂𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝖒𝖞 𝖈𝖍𝖆𝖓𝖓𝖊𝖑 𝕻𝖑𝖊𝖆𝖘𝖊 𝖉𝖔 𝖓𝖔𝖙 𝖈𝖔𝖕𝖞 𝖔𝖗 𝖚𝖘𝖊 𝖒𝖞...

خیلی خوبههههه😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط