بعد بازم میگن چرا دوسشون داری

بعد بازم میگن چرا دوسشون داری
دیدگاه ها (۱۰)

دختر قشنگم ❤️‍🩹❤️‍🩹

تهکوک❤️‍🩹🫂🙃😘

واییی گوگولیی😘🩷

ایگوووو هنوزم همونه😘

آدما وَقتی میفهمن دوسشون داری عذابت میدن :)🖤⚖️

زندگی به آدم یاد میده به کسایی که دوسشون داری هم اعتماد نکنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط