🟢شراب یا دوغ !

🟢شراب یا دوغ !

کاری از دبیر معروف خوزستانی
دیدگاه ها (۰)

ما به کربلا دیر رسیدیم...ما غایبان ؛ یا لیتنی کنا معک گویان ...

سینا ابگون

📣 تهران در دوران پهلوی به روایت یک اسرائیلی #ربع_پهلوی#جمهور...

🟢شراب یا دوغ !کاری از دبیر معروف خوزستانی

کامران جامعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط