کدومش اولی یا دومی ؟

کدومش اولی یا دومی ؟
خودم شخصن دومی
دیدگاه ها (۵۸)

خوب من الان قابلیت اینو دارم که با سر برم تو دیوار :))))))))

قیافه بچمو اخهههههه🥺

من فدای اون چشا و خنده ها و اون صدای نازت بشممممممم🤌🤌🤌🤌

اوک اوک اوک من برم بمیرممممممممممممممممممممممم عرررررررررررر...

کی بلده بخونه؟کدومش؟خودم اولی #آهنگ فانک

کدومشونو بیشتر دوست داری من خودم اولی و دومی

New post 🍧 بنظرتون وقت تغییر دادن پروف مون نیست ؟ 🥹🌷✨️کدومش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط