کسی غیر از تو نمونده....

کسی غیر از تو نمونده....
دیدگاه ها (۰)

منم هر شب .......

هوای مورد علاقم تا ابد.....

خسته نباشی...

👊👊👊👊👊

سوته دلان یکی یکی تموم شدن...

صدات دوباره پیچید توو قلبمبارونه اشکم چکیده نم نمدلم گرفته ا...

از تو بابایی نمونده..#یا_رقیه #لبیک_یاحسین#محرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط