ما هر چی خوردیم از خودی و رفیق بود.....

متن حق 🙏👏👏👏👌👌👌
دیدگاه ها (۳)

بهترین خواننده یعنی داریوش برای مادر گرامی آهنگ

دنیا و پدر و مادر

انسان باشیم

دنیا و پدر و مادر

ما از طریق خودی خوردیم نه غریبه

من فنرم در میره

خو بعد شکست عشقی بهم گفت دختره رو دوست داره باید میگفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط