آدم ها به اندازه کافی تو زندگیشون حریف برای جنگیدن دارن

آدم ها به اندازه کافی تو زندگیشون حریف برای جنگیدن دارن
ما دیگه باهاشون نجنگیم ...👌👌
دیدگاه ها (۶۸)

امروز روز توستلبخند بزن لبخندت بخیر😍❤️

به من چه رو تمرین کن ، به تو چه نشنوی 👍

سخن این است که مابی تو نخواهیم حیات ❤️#حضرت_حافظ

از طرف خدا...❤️با درد صبر کن که دوا می فرستمت...

همینجوریش مارو به اندازه کافی سکته دادی دیگه رنگ مو زیادیههه...

شوهر من برای جنگ به اندازه کافی قوی نیس.. 👀شوهرش :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط