من از پشت گردن میشناسمشون

من از پشت گردن میشناسمشون
دیدگاه ها (۰)

وااااای حقق😂

وقتی منحرفی به روایت تصویر:

دیگه نمیتونم...

کاش میتونستم اینو قبول کنم...

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوشم ن...

اصلا نگاها عادی..... ای برادری که میگی اینا رو شیپ نکن بهشون...

ویسگون عالیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط