دیگه همینی که هست میخوای بخواه نمیخوای به درک🥰🫴

دیگه همینی که هست میخوای بخواه نمیخوای به درک🥰🫴
دیدگاه ها (۳)

اگه فهمیدی من فق بلدتم:>

داشتن همچین شخصی>>>>>>>>>>

میدونم یه فرشته:>

😔😂#فان_تایم

همینی که هست خواستی بخواه نخواستی به سلامت 🙂‍↔️😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط