ولی من نمیتونم حسایی که دارمو به کسی بگم میترسم!

ولی من نمیتونم حسایی که دارمو به کسی بگم میترسم!
#دپ
دیدگاه ها (۱)

تو تمام وجود منی نعناع(:#تهکوک

خیلی دوسش دارم!#دپ

کسی بهت اهمیت نمیده(((:!#دپ

‏آدمهارو منتظر نذارید، هیچ‌کسی بعد از یک انتظار طولانی اون آ...

عشقی که نسبت به ماشینا دارمو به هیچ آدمی نمیتونم داشته باشم ...

چیزی نمیتونم بگم🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط