( خودمم )

( خودمم )
دوستان ماجرا از این قرار شد که این پسره برای اولین بار کامنت یه نفر ویدیو گرفت و بقیه شروع کردن که باکامنت من فلان کار رو کن و از اونجایی که من آدم لجبازیم هزاران بار این حرف رو بهش زدم
حالا دیگه دعا کنید بگوزه
اگه گوزید براتون میزارمش
دیدگاه ها (۰)

ازت بدم میاد همونقدر که فلیکس و تهیون از توایس بدشون میاد ( ...

انهایپن و بیبی مانستر😝

ورژن هیونجین :

بگین ورژن کیو از این ادیت بزارم براتون🙂‍↕️

رفتم روستا خونه پدری پدری که عمری در گوشه روستا باکشاورزی وک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط