#کنار__بلک پینک ___ میمونیم

دیدگاه ها (۲)

خدایی حس بدیه من تجربه دارم

تورو به کسی نمیدم و اینم بدون اگه با کس دیگه ای بیشتر از من ...

من این 7 تارو میخواااام

خدایی چرا انقدر این دوتا کیوتنننننن

اول و آخرش خودم و خودت میمونیم 🥺🫂

آروم بخواب دفاع راست من...‌ما همیشه عاشقت میمونیم🙂🖤

تا پای مرگ میمونیم پشت وطن🇮🇷🇮🇷✊✊✊✊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط