😔🤲🤍🙏😭

😔🤲🤍🙏😭
دیدگاه ها (۰)

ما مثل هم نیستیم عزیزم که بگیم این نشد یکی دیگه...😊🖤💔وایمیسی...

😊🖤😭🫂.....

از بس که بخشیدی شرمنده ات هستم...😭😔🙏🤍🤲

😭🙏🤍😔🤲....

«من زیر بیرق اباالفضل‌العبّاسم؛ من زیر بیرق هیچ کس دیگر نمی‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط