ولی تو مشکی نپوش روزی که مردم بیا بالا سرم بگو چه بهتر که

ولی تو مشکی نپوش روزی که مردم بیا بالا سرم بگو چه بهتر که رفتی راحت شدیم از دستت .
بیا بالا سرم برقص و بگو خدایا شکرتتتت
دیدگاه ها (۹)

لطفاً 🥺

اقلیما

202تایی شدنمون مبارک ممنونم بابت عنایت

دائی عزیزتر از جونم سه هفته است که ندارمت زندگیم تیره و تارش...

سواد رابطه عاشقانه های شبنم

جایی که نیستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط