در شهر هر چی می نگرم غیر درد هیچ نیس 😔

در شهر هر چی می نگرم غیر درد هیچ نیس 😔
دیدگاه ها (۰)

من میرم که شاید تو قدرمو بدونی

خدایا انتقام نگیربذار دلشون خوش باشه

اره من دیونه ام 😔

دور شد..

به هرکس که می نگرم در شکایت است درحیرتم که لذت دنیا به کام ...

وای خدا خیلی خستم 😭کین کجایی حالم بدهه 😓خستممم 🥺حسم می گه کس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط